mobil blogg

Hej! Tankte kolla om det funkar att skriva ett inlagg via mobilen? Jag har en ny fin blackberry som ar helt fantastisk! Har inte skrivit har pa laaange nu... Foredrar att lasa bloggar istallet for att skriva sjalv. Men om det har funkar sa kanske det blir fler inlagg via mobilen;) Jag orkar inte dra nan historia om vad jag har gjort dom senaste manaderna. Kan sammanfatta det hela genom att saga att jag har jobbat som en galning och levt livet. Mitt harliga ekorr hjul snurrar pa fint och jag alskar mina rutiner. Forsoker fortfarande att hitta en balans mellan allt, men det ar inte sa latt. Jag var I fjallen ett par veckor sedan med min familj, det var underbart! Om en vecka flyttar vi till en storre lagenhet, min fina syster kommer a halsar pa om tva veckor, Och om tre veckor ska jag och prinsen pa medelhavskryssning! Jag tror att april kommer vara en ganska intensiv manad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback