Söndagsseg

Söndag kväll....väntar på att min kära D ska pallra sig hem, vi ska nämligen ut å grilla snart.

Jag är hungrig! Har bara ätit en Big Mac idag...magen kurrar.

 

Har 30 dagars gratis Lovefilms tittande, så jag fick hem två riktigt chickflicks i fredags! Jag, en stor kopp te och the Accidental Husband. Lätt och rolig film :)

 

Igår så cyklade jag iväg (!!!) till stora parken för en träff med mina polacker! Vi satt där i typ 5 timmar och grillade polska korvar...gudomligt gott :) Det sjuka var att jag blev galet SOLBRÄND!!! Den 12e september! Riktig bonnebränna eftersom jag hade tshirt på mig!! Oh Lord... Men kul hade vi :)

 

På kvällen kom kära K och vi pimplade vin ute på terassen. Jättemysigt med massor av tända ljus. Mindre kul var det när en GIGANTISK spindel uppenbarade sig på väggen... Då sprang vi snabbt in!!! Taxi till stan - gick till Walkabout och dansade till kl 4 hehe. Bra och blandad musik och bättre stämning. Inte lika många hoes hehe.

 

Däremot blev jag hemskt rädd när vi kom hem och såg att tvn var på...när jag vet att ja stängde av den...Det visade sig att D satt där i mörkret haha ja som trodde att han va i Manchester! Luring....

 

Idag har vi såsat omkring, städat lite och nu ska vi iväg och grilla då även denna dag är strålande vacker.

 

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback