Onsdag

2 dagar kvar till helgen...weeii.

Tänka sig att jag skriver på en onsdag, bara sådär utan anledning!

Veckan hittills har varit relativt lugn, inget galet har inträffat vilket alltid är bra.

Jobba äta sova går mina dagar ut på...men jag stormtrivs med mina fina rutiner :)

Vädret är fortfarande jättefint här! Väntar på att det ska vända snart...jag menar det är inte riktigt normalt med 18 grader i slutet av oktober? Solsken, inget regn...! Kommer säkert i helgen när jag är ledig!

 

Har ej planerat något särskilt för denna helg...hoppas på tjejkväll med internationella trion, middag och film på fredag.

Lördag morgon måste jag lämna in bilen för att fixa hjulen...sen kanske det blir en tripp ner till det nyöppnade shoppingcentret? Plånboken gapar tomt men det är löning för D på lördag så vem vet vad det kommer leda till för äventyr på lördag :)

 

Nu ska jag dricka upp mitt te, släcka alla doftande ljus och krypa ner i sängen och nanna kudde.

 

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback