Jobb!!!

Tjohejs!

OK mitt ambitiösa mål med att uppdatera bloggen så ofta som möjligt sprack efter typ en dag... men det har hänt lite roliga saker här i livet så att jag har inte haft tid eller ork att sitta framför datorn! måste leva livet ju ;)

Jag har fått ett heltidsjoooobb på ett lläkemedelsföretag!1 Jippiiii Admin/juridiskt. Ja har en känsla att det här kommer att bli toppen!!!

Just nu är jag hemma i Sthlm för lite välförtjänt semester innan nya jobbet kickar igång. Imorgon ska jag på ena lillasysterns skolavslutning i mellanstadiet och nu ska jag precis hämta den andra lillasystern från niornas avslutningsbal! ahh nostalgi... dessutom så är det 4 ÅR sedan jag tog studenten idag! Helt sjukt! Vart har tiden tagit vägen? Dessutom träffade jag D för 7 ÅR sen! Oh my goooood.....

Röstade blått i söndags (såklart), firade Sveriges nationaldag, har tittat på allsång på Skansen, Smakat på Stockholm i Kungsan, varit på ett studentutspring.....helt underbart!

Anywways, skulle bara checka in här lite och meddela att jag lever och lyckan har äntligen vänt, nu är det min tur!

PEACE AND LOVE!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback