sista....

OK sista inlägget nu. Vart min inspiration för att skriva kom från vet jag inte. Har bara druckit 2 koppar kaffe, så jag är ju knappast hög på koffein. Har börjat dricka mindre kaffe nu, inte bra för min GERD reflux sjukdom som har börjat spöka igen :( Har lovat mig själv att inte dricka något kaffe nu i helgen...får se om jag orkar hålla ögonen öppna! Ska iallafall hålla mig borta från Red Bull, drack en dubbel stor igår och det blev heeelt galet. Speedad som bara den!

 

D är i Spanien denna vecka så jag leker ungkarl höhö. Har inte diskat på 5 dagar eller städat över huvudtaget. Illa. Jag prioriterar vänner, hunden och sömn istället :) Han kommer dock hem på söndag så då kommer jag säkert att fara omkring och städa som en galning i sista minuten. 

Imorgon är det fredag och då har jag lovat mig själv att jag ska städa innan jag kan belöna mig själv med något trevligt :-)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback