Dreams are coming true

Det går alldels för bra nu. Det är knappt så att jag själv hänger med i svängarna. Jag har fått en fast tjänst på mitt nuvarande jobb, som Business Development Associate. Helt galet. Kommer jobba typ som företagsjurist. Min uppgift kommer att gå ut på att skriva offerter och kontrakt med nyblivna klienter. Nästan så att jag måste nypa mig själv, det är ju inte sant! Trodde aldrig att jag redan vid 22 års ålder skulle finna drömjobbet. Jag visste ju när jag började plugga juridik att jag inte ville jobba inom domstolen, utan i ett företag. Men sen så visste jag inte så mycket mer. Helt plötsligt gled jag in på ett bananskal på ett internationellt läkemedelsföretag. Detta nya jobb kommer leda till en del resor framöver, spännande! Längtar tills jag börjar på riktigt. Är såklart lite ledsen över att lämna mina nuvarande arbetskamrater och arbetsuppgifter. Dock så kommer jag bara vara på andra sidan av korridoren från tjejerna och vi kommer förmodligen träffas vid kopiatorn regelbundet :) Nu så kommer jag mer eller mindre vara ensam tjej på min avdelning....bara killar....!!

 

Löning idag dessutom, så jag är extra glad :) Vi har bokat vår julfest (haha redan). Eftersom företaget fyller 30 år i år så blir det 70 tals tema....herregud...! vi får se vad det blir för outfit då! :)

Jag är så lycklig just nu pga mitt jobb att jag svävar på små rosa moln...Saker och ting går äntligen bra....men går det nästan lite fööör bra? Är rädd att det ska hända något katastrofalt i min omgivning nu, är inte van vid att allt bara rullar på :S

 

Måste jobba på att hitta en bra balans mellan jobb och fritid. När jag kommer hem så är det viktigt att varva ner. Eftersom mitt jobb är extremt stressigt och intensivt så är det svårt att släppa allt när man slutar. Sitter fortfarande med hjärtklappning och skakiga händer i bilen på väg hem. Men med ett leende på läpparna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback